Sunday, June 27, 2010

big girl

I used to think
I had the answers to everything,
But now I know
Life doesn't always go my way, yeah...
Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...

I'm not a girl,
Not yet a woman.
All I need is time,
A moment that is mine,
While I'm in between.

somehow, i think this lyric sgt kena dgn situasi sy skrg.today, i had a conversation with my mum which was about.....*ok, not like mak, sy dah nak kawin skrng*..bkn psl tu..tapi sumthing that if people can see my face, i was blushing at that time..saya rasa saya dah dewasa! dah boleh sembang2 dgn mak psl that 'thing'..hurm..but somehow, saya rasa sebak jugak bila membincangkan hal tersebut..mungkinkah saya takut utk berhadapan realiti? seriously..saya taknak jadi mcm golongan itu..saya sangat teringin utk jadi seperti golongan ini..tapi mampukah saya jadi seperti itu? ya Allah, berikan yg terbaik utk hambaMu ini..

0 comments: