Thursday, January 7, 2010

Tak faham

dah byk kali aku terfikir psl ni..sejak dari skolah rendah dulu, aku byk dpt tanggungjawab yg aku rasa mcm serius xpercaya..but it happened..it's real..aku pernah ckp psl hal ni kat someone 6 yrs ago..dan aku rasa org tu x akan baca blog ni.haha..selalu terfikir, why me? aku bajet org lain yg dpt position tu..itu skolah rendah..time skolah menengah pn sama..skali lg perkara yg sama terjadi..oh my god..bkn sng nk pgg jawatan ok..besar tanggungjawab tu..dgn diri sniri satu hal, dgn org sekeliling satu hal..mayb self esteem aku agak lemah kot..suka fikir yg aku xlayak dan selalu ambil kira apa org lain akan kata..aku bkn lah jenis yg selalu ckp, "who cares"..aku jenis yg cares every single thing..haha.ssh gak tuh..iyela,bila pgg sesuatu jawatan tu, mesti org tgk kita dgn high expectation..perfect.tapi manusia mana yg perfect kan..manusia jugak xboleh lari dari tanggungjawab..itu aku pasti.kalau org dah percaya dgn kita, kenapa kita xboleh percaya dgn diri sendiri rite..itu satu hal lg..but org lain hanya tgk kita dari dasar..deep in our soul, we know who we are..and we know that we are not good enough for sth..dan satu lg jugak, for me, in certain thing, it's hard to say NO when it is NO...help me.

1 comments:

Ann said...

ok.kita tolong cakapkan tidak ok.